H διαφήμιση στο facebook δεν πρέπει να είναι απρόσωπη!

H διαφήμιση στο facebook δεν πρέπει να είναι απρόσωπη!

διαφημιση στο facebook

H διαφήμιση στο facebook δεν πρέπει να είναι απρόσωπη!

Και δεν θα έπρεπε να την αντιμετωπίζουμε έτσι! Το θαυμαστό χαρακτηριστικό του FACEBOOK είναι ότι μπορείς να απευθυνθείς σε ένα μεγάλο κοινό, έχοντας ταυτόχρονα ένα προσωπικό χαρακτήρα!

Ζούμε σε μια εποχή, όπου υπάρχει δυνατότητα αξιοποιώντας σωστά όλα τα σύγχρονα εργαλεία, να απευθύνουμε το μήνυμά μας σε πολύ κόσμο, σε ένα πιο προσωπικό ύφος και πολλές φορές με διαφορετικό μήνυμα στο κάθε target group!

H διαφήμιση στο facebook είναι απλώς ανθρώπινη ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ!

Το παν στις πωλήσεις είναι η ανθρώπινη ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ! Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε σε καμία περίπτωση και σε οποιαδήποτε πλατφόρμα και αν επιλέξουμε για να διαφημιστούμε ή να προβληθούμε.

Η επιτυχία έρχεται όταν χρησιμοποιήσουμε σωστά όλα τα εργαλεία του FACEBOOK, ώστε να “μιλήσουμε” με τον κάθε καταναλωτή ξεχωριστά στη δική του γλώσσα. Το γεγονός ότι μπορούμε να προβληθούμε σε πολύ κόσμο ΔΕΝ πρέπει να αλλοιώνει την αμεσότητα ή την ποιότητα του μηνύματος.

Από την άλλη πλευρά οι χρήστες εκτιμούν αρκετά μια πιο φιλική και εξυπηρετικήπροσέγγιση. Παρατηρούμε πολλές φορές, ότι απλώς τηρώντας τα βασικά επικοινωνιακά βήματα, οι αντιδράσεις του κόσμου είναι πολύ θετικές, καθώς στον “ηλεκτρονικό” κόσμο, έχουν συνηθίσει απρόσωπα ή πιεστικά Post πωλήσεων.

Το FACEBOOK μας δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσουμε περισσότερο κόσμο σε σύντομο χρονικό διάστημα

Ένα από τα θετικά του FACEBOOK είναι ότι  μπορείς να επικοινωνείς με 20 άτομα ταυτόχρονα! 

Είναι η μοναδική περίπτωση που δεν θα ενοχλεί η μία συζήτηση την άλλη, μπορείς να έχεις διαφορετικό ύφος στην κάθε συζήτηση ξεχωριστά και πολλές φορές συμβαίνει να μην αναζητούν μια πολύ γρήγορη απάντηση (λόγω της πλατφόρμας ή δικών τους υποχρεώσεων)

Σίγουρα, το καλό customer service διδάσκει να απαντάμε πάντα γρήγορα (και όντως έτσι πρέπει) απλώς αν συγκρίνουμε μια live συζήτηση, με μια συζήτηση στο FACEBOOK αντιλαμβανόμαστε κατευθείαν ότι το “γρήγορο” στην μία περίπτωση είναι πολύ σχετικό και διαφορετικό σε σχέση με την άλλη.

Το βασικό σε μια διαφήμιση στο Facebook είναι αρχικά να αντιληφθούμε τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη και εκεί να στηρίξουμε όλες μας τις ενέργειες!

Εξάλου οι άνθρωποι αγοράζουν από ανθρώπους!

Related Posts---

Back to top