Καλωσήρθατε στην μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης!Καλωσήρθατε στην μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης!
---Πότε Googlάρατε τελευταία φορά;
---Οι καταναλωτές googlάρουν καθημερινά τις επιθυμίες τους, τα προβλήματά τους, τα ερωτήματα τους, τις απορίες τους, τις ανησυχίες τους. Ο πελάτης ζητά η google προσφέρει. Πως θα σας φαινόταν αν η google “πρότεινε” την επιχείρηση σας κάθε φορά που κάποιος έψαχνε κάτι σχετικό?
Μια έξυπνη και αποδοτική τακτική είναι να αξιοποιήσετε την ήδη υπάρχουσα ζήτηση στις μηχανές αναζήτησης. Μέσω των εργαλείων που προσφέρει η google, μπορείτε να προβληθείτε σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά, ώστε το διαθέσιμο budget να επενδυθεί μόνο στους επιθυμητούς στόχους!
Το 86% των καταναλωτών χρησιμοποιεί το internet για να βρει μια τοπική επιχείρηση
Το 72% των καταναλωτών προτιμά να βρίσκει πληροφορίες σχετικά με τις τοπικές επιχειρήσεις μέσω της google
Το 29% των καταναλωτών αναζητά τοπικές επιχειρήσεις τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα
Το 70% των ατόμων που ψάχνουν από το κινητό τους, υπηρεσίες ή προιόντα τηλεφωνούν απευθείας στην επιχείρηση από την αναζήτηση της Google
Google ads εύκολα vs αποδοτικά
---Αυτό σημαίνει ότι θα χρεωθείτε μόνο όταν κάποιος καταναλωτής μπει στη σελίδα σας! Αυτό είναι εύκολο για όλους!
Τι γίνεται όμως όταν αυτό το κλικ κοστίζει περισσότερο από το επιθυμητό;
Γιατί 2 διαφορετικές επιχειρήσεις έχουν διαφορετικές χρεώσεις σε κάθε κλικ;
Ποιες είναι παράμετροι που επηρεάζουν τα κόστη στη διαφήμιση της Google και τι ενέργειες πρέπει να ακολουθήσω, ώστε να έχω την χαμηλότερη δυνατή χρέωση με τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα;
Τοποθετώντας την επιχείρησή μας “εκεί” που ψάχνουν οι καταναλωτές κερδίζουμε:
---- Στοχευμένο κοινό και εξατομικευμένες καμπάνιες
- Δυνατότητα εστίασης μόνο σε επιλεγμένα λέξεις κλειδιά
- Πλήρη αξιοποίηση του διαφημιστικού budget
- Mέγιστο κέρδος με ελεγχόμενο κόστος.
- Στοχευμένη επισκεψιμότητα – άρα και υψηλές πιθανότητες για πωλήσεις
- Δυνατότητα ανάπτυξης remarketing campaign
Υπηρεσίες
---★ Στρατηγική Ανάπτυξης Καμπάνιας Google Adwords
★ Δόμηση της Καμπάνιας σας στα Σωστά Ad Groups
★ Επιλογή των Σωστών Λέξεων-Κλειδιών
★ Επιλογή του Σωστού Budget και Κόστους ανά Κλικ
★ Κατεύθυνση της Διαφήμισης στη Σωστή Σελίδα Υποδοχής
★ Μέτρηση Μετατροπών (Conversion Tracking)